Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Home

Tuesday, May 5, 2009

Baru ana mengerti~

"Maafkan aku wahai sahabat andai aku tidak menegur kalian. Hati aku membenci apa kalian lakukan, tapi aku hanya mampu menasihati dari jauh. Aku hanya mampu mengalirkn air mata menahan amarah apabila kau tidak mampu memahami kenapa aku diam membisu dalam membenci tindakan kalian walaupun sudah banyak kali menegur. Diam aku bukan kerana benci pada kalian, tetapi marah aku pada perbuatan kalian. Bukan kerana aku dengki, tapi kerana sebuah kasih sayang aku pada kalian. "

komen saya:
setelah membaca kata2 ni yg sy dptkn dr salah satu entry dlm iluvislam.com , br sy phm..
BARU SY MENGERTI~
Astagfirullah..Subhanallah..Alhamdulillah...
(T___T)

Bermujahadahlah wahai sahabat pembaca budiman. Jagalah kesucian syariat agama kita. Biarlah diri dicemuh, mahupun disisihkan, asalkan hatimu, agamamu tetap terjaga menunggu masa yang dijanjikan Allah Taala. Ameen.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...