Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Home

Wednesday, February 23, 2011

Siapa Aku?

salam alayk..

hurm...
dari kecil aku suka mencuba pelbagai benda2 baru. diantara adik beradikku, akulah yang paling mendtgkn 'hal' time kami masih kecil, akulah yg byk pecahkn brg2 dirumah, dan akulah juga yg plg byk jatuh2 ketika bermain. tapi semua itu x menjadi kan aku serik utk masih bermain dan bermain...

semakin aku besar, aku belajar byk dari kehidupan. tapi, dgn cara yg pedih sekali. aku belajar dari kesilapan, di mana aku mesti akan tersilap langkah, baru mengadah. mungkin krn aku ini keras hatinya berbanding kwn2 (perempuan), jadi, aku tebalkan hati shj dan move on dlm hidup.

masuk fasa alam keliru dan mencari diri sendiri, aku cuba cari arah kemana harus aku pergi. aku berkawan dgn pelbagai jenis manusia dgn harapan aku dpt tentukan di mana aku patutnya berada. walau beberapa kali masuk ke tempat yang salah, aku tetap teruskan langkah..

bertahun2 menentukan tempat diri ini, aku masih keliru, di mana aku sebenarnya... melihat sorg2 kwn aku menemui minat dan diri mereka, aku rasa semakin resah.. kemana arah tujuku ini?
seorg teman rapat ke politik
seorg teman bicara ke dakwah


tapi aku masih disini...
walau pelbagai bidang aku cuba ceburi..
walau aku mampu lakukan semua benda
tapi aku masih gagal lakukan satu pun dgn baik

kerana itu, aku masih di sini...
mancari2 lagi...
siapa aku?

someone watching over me by hillary duff:

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...