Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Home

Sunday, February 17, 2013

Resepsi Kg Pengantin 26012013

Assalammualaikum wbt..

Alhamdulillah sudah 2 bulan saya menyandang gelaran isteri kpd suami tercinta, nazlan. Banyak benda kena biasakan diri dan belajar.. selama ini hidup seorang, tapi sekarang sudah berdua.. tidak sama dengan hidup membujang dengan hidup selepas kahwin.

What i like the most about being married is that i have someone beside me that accompany me, dengar my weird voice when i feel like to do it,  jadi imam bila solat! (ini paling suka!!!), jadi tukang makan masakan i yang awful tu..huu.. dan sayang saya kerana Allah.. alhamdulillah



He is a very responsible man and really love his mother. and my mother in law is very sporting and kind! she accept me like her own daughter alhamdulillah.. banyak kenikmatan dan kelazatan selepas berkahwin ini.. murah sungguh rezeki, suami pun mengadu tak putus2 orang cari dia nak beli insurans..huhu

(nikmat mana yang nak kau dustakan lagi asma')

dan setiap yang Allah bagi itu pasti ada harganya kan.. sekarang saya dan suami masih berjarak jauh.. average dalam 2 minggu dia di semenanjung, 2 minggu di sini or saya akan blk sana for few days..huu.. this matter really challenge our early marriage life.. ye lah, baru nak mengenali lagi, sudah berjauhan balik..tapi takpe, ini untuk sementara waktu sahaja.. inshaAllah tengah berusaha macam2 untuk beri yang terbaik untuk keluarga kami..

Owh ya, majlis di Kg Pengantin tempoh hari berlancar Syukur Ya Allah.. so, let's see the picture!

love the make up! tq kak maria, kak fida n kak eliya! luv the dress too!

warna abad ke 2013..haha semua orang tiru warna theme kami! huu

my mum in law, abg nazlan, dan abah.. see those badges yang diorg pakai.. hehe


tol2

nazlan's family


my family

smapl's friends


Alhamdulillah, mak andam sangat sporting.. and i like their makeup so much! light and simple..just the way i wanted.. dan korang pun tak banyak songel melayan kerenah saya yang banyak songel ni..huhu..tak nak cukur kening lah, xnk bulu mata lah, baju jgn buat ketat2 lah, tudung nak cmni lah.haha.. thanks for making me look beautiful that day! love you all!
Thanks pada izreen sebagai DJ jemputan kami (she is a part-timer IKIM FM DJ dan full time muallimah at sekolah al amin bangi).. i really like your style.. May Allah ease you dear :))

dan paling tak sangka, ade 2 orang kawan Darul Quran Sofi yang sukarela nak menyanyi masa majlis tu..huu..ade life performance pula tiba2..alhamdulillah..terima kasih sangat.. moga Allah kurniakan rezeki yang melimpah ruah buat kalian..

actually sofi pun ade sediakan video buat kami untuk tayangan semasa majlis, selain video nikah kami. tetapi ada masalah teknikal pula semasa nak convert video tu, jadi tak dapat nak mainkan.. cantik sangat video sofi, tapi tak sempat pula nak copy dari dia. nanti saya pos ke sini ya :)

terima kasih official photographer kami GLB Creative Media atas gambar yang cun dan video yang sangat cantik! saya suka sangat video kalian! moga bisnes sukses ya! owh, video boleh view di page mereka :)

terima kasih tak terhingga kepada semua yang menjayakan majlis kami..dan kepada semua tetamu yang hadir dari dekat dan jauh (jauh tapi dekat?haha) moga Allah balas jasa kalian dengan kegembiraan akhirat yang abadi. maaf atas segala kekurangan..


2 comments:

Ummi Nur said...

:) ♥ ♥
Moga bahagia selamanya ..mydear..
Rumahtangga mmg banyak cabaran,..tempuh dgn sabar, ikhlas kerana Allah..

Nurul Asma' said...

Tq umi..mohon doa umi dan abah utk sentiasa tabah dan bahagia dlm umah tangga angah n nazlan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...