Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Home

Monday, January 4, 2010

funny day~

salam alayk~~
kelas pd tadi start pkul 8 pg.. da la hujan ribut mlm td, mmg liat nk bgn, tp demi ke kelas, di gagahkn juga.. huu

kelas CPP oleh miss anusuya kat dewan sepetir..
jarang ade lecture kat dewan ni, last lecture kat cni time 2nd yr rasenye...

nk di jadikan cerita, sy, amal, sri dok la plg ujung skali, tp bkn plg blakg, ade la dlm baris ke 5 dr depan.. tp paling jauh la ngn lecturer...

tgh syok2 dgr lecture, tiba2 miss anusuya bersuara " ha, yg dok sebelah yg pakai tudung biru tu, knape asyik tdo je dr td??!!"
mata die straight pandang tmpt kitorg, & yg pki tudung biru ialah sri, & yg dok sebelah die adalah sy!
sy pndg amal, "sy ade tdo ke??"
"ntah! mane ade ek"

sume mata tertumpu kat sy...

"ha, ngantuk sgt, bace 1 slide kat depan ni.. baca kuat2!!"

adui aiii....

malunye!

hahaha...

keluar je dewan, sy tnye sri " mata sy ni sepet sgt ke smpi miss tu nmpk sy mcm tdo?"

kesimpulan: kdg2 kita kne tanggung somethng yg kita x buat...

6 comments:

AiMaN HaDi said...

asma' seyes kelakar gle! hahahahahahhahahhaha.. terbaek la lecrr tue..hahahhaha

LoLLy~ said...

hahahaha...sengal gile

marinata said...

hahhaa...lawak2...
btul2..kadang2 bukan kte bwat pon..
tp yg penting..ia nyer mnceriakan hari2 kte..xpela walupon bkn slah kte pon kan..hahaha..

kte pernah kene mase matrik!
kene bg jawapan, ckap kuat2..tyme tu lecture physic..mmg anti fizik dlu..haha..
nasib bek btul..mmg terkedu..
nasib ar dok blakang skali tyme tu..
mase tu la 1st tyme dok claz blakang kooot...cis!
tp mmg knangan ar..hehe

cerimanis said...

comel!!!!!!!!!tuk asma' n lecturer..

dah jarang lecturer suruh bce kt depan!!!

asma'_comey said...

Well,glad dat amuse u all..tu la,da lme xkne bc kuat2,mcm kat sekolah dlu2 plak..huu..

eLeA haNnAj said...

huhu..tingat dulu2..slalu kena ngan cikgu khaliludin yg ajar math tuh..
"RABIATUL<<---sebut ngan gaya dia
kamu tidur ye..??
aku x tido kot time tuh..sbb mata aku x sepet tp kuyu..huhu..nak wat cane..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...