Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Home

Sunday, October 30, 2011

pre-vacation

Assalammualaikum
kali ini saya memang perlu menenangkan fikiran yang begitu serabut dengan hal-hal kerja. jadi, saya suka buat gila. iye, selain dari mandi, tidur dan nangis sebagai terapi untuk melepaskan tensen, saya akan cuba untuk kembali ke alam semulajadi (back to nature).



Pada mulanya saya cuba mengajak rakan-rakan Xplora saya. tapi ye lah, masing-masing mungkin sibuk dengan hal-hal mereka hujung minggu ni, susah pula mahu kumpul ramai-ramai, lagi-lagi bila saya ajak budak perempuan.. lagi susah..huu.. (xpe, saya faham, sebab saya pun perempuan :) )

dan akhirnya, saya ajak ummi dan abah. dan guess what! they agreed to take me to templer waterfall!!

wow, sungguh excited! dah lama tak pergi hiking dalam hutan!

persediaan sebelum ke kolam air terjun
kami tak tau pun kena hike utk ke waterfall tu, jadi, outfit kami pun out...huu..tapi selamat tracknya simple sahaja, and kami decide utk mandi di stage paling rendah, memandangkan ummi dan abah dah tak larat nk panjat lagi huu..

about 5 mins walk, dah sampai kat kolam buatan, tp air semulajadi ini.. :)

ummi yang takut nk masuk air. walau air nye hanyalah paras dada.. huu.. tgk, nampak pelampung tu?

akhirnya dapat juga saya lepaskan gian untuk berenang :)

picture time semasa odw turun ke car park
 
yeah!
puas? alhamdulillah...thank Dear Lord for giving me a perfect world to live...
I love the nature~!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...