Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Home

Thursday, June 11, 2009

Ya Tuhan~

salam alaik..
sy br je blk dr kem fasilitator, utk memenuhkan 2 jam krdt wajib kokurikulum, bila sy on je laptop, & sign in YM, dpt satu offline msj dr huda nikpa :

"salaam.5pelajar thn3 cairo Uni mesir accident, sorang meninggal. AlFatihah utk arwah.2 org stabil. 2 org masih tak sedarkan diri dan kritikal, iaitu rahman ramzan n akram, batch spm 2005 smap. doakan mrk berdue cpat sedar dan smbuh"

astagfirullah!

innalillah hi wa inna ilaihi roji'uun..

subhanallah..
terkejut sgt2..

aman n eckm ni dua2 klass mate saya..
xsangka..

dlm bulatan ialah rahman.. eckm tak de plk..

ya Allah.. ujianMu ada di mana2..

ya Allah.. Kau sembuhkan lah mereka..

& ya Allah, kau ampunkan lah dosa2 kami semua..

segala ketentuanMu ini, telah termaktub di luh mahfuz.. semoga, kami, hamba2Mu redha & sabar atas ujian ini..

ya Allah, Kau lah maha mengetahui apa yang terbaik utk hambaMu..

maka, kau kurniakanlah keampunan serta rahmatMu..

ya Rabb.. Kau Yang Maha Kuasa!

read the whole news here~

p/s: hajat utk menceritakan kenangan manis di kem terbantut & ditangguh atas resah memikirkan keselamatan rakan seperjuangn ini.. semoga roh arwah dicucuri rahmatNya..aminn

6 comments:

-m3- said...

innalillahi wainnailaihiroojiun...

bace td kat http://autumnzapple.wordpress.com/2009/06/11/nerve-wrecking-news/, x tau ade kaitan ngan kamu...

asma'_comey said...

sdeh sgt... :(

emma songall said...

Innalillah.
yg meninggal tue dak smapk.
q knal dea sbb rumate q mase metric dulu awek dea.
so byk cerita pasal dia.
ammar tue baik sangat.
Allah lebih syang kan dia.
semoga yang lain akan selamat.

eLeA haNnAj said...

dpt taw lmbt ek..???aku dpt taw awl2 pg lg td..tot ko dpt msg dr sesape,dats y x 4wd msg..huhu..
sesame kte doa semoga mereka selamat..amin....

ezzat said...

innaalillah wa inna ilayhi raajiuun...
moga yg laen cpat sembuh

asma'_comey said...

aminn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...